| From(投稿者): | 3f430ad9$1@newsgate.hknet.com |
|---|---|
| Newsgroups(投稿グループ): | fj.comp.dev.digital-camera |
| Subject(見出し): | Re: What to buy???? |
| Date(投稿日時): | Wed, 20 Aug 2003 13:45:57 +0800 |
| References(祖先記事, 一番最後が直親): | (G) <3f3eb7c6$0$28894$1b62eedf@news.euronet.nl> |
| Message-ID(記事識別符号): | (G) <3f430ad9$1@newsgate.hknet.com> |
| Followuped-by(子記事): | (G) <4X_1b.20011$nf3.11994@fed1read07> |
S50 is the best!!! "Jay Kaybe" <jkb@hotmail.com>